Українською

укр

Русский

рус

English

eng

Уніпей. Виготовлення, продаж паркоматів та платіжних терміналів. Розробка та супровід програмного забезпечення терміналів.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ВЕНДІНГОВІ СИСТЕМИ

Головна

Головна

Як нас знайти

Як нас знайти

Написати листа

Написати листа

Вхід для дилерів

Вхід для дилерів

Ми в Vkontakte Ми в Facebook Ми в Twitter Ми в Youtube

Технології Майбутнього
працюють на Вас

Компанія Уніпей - термінали для поповнення рахунку, автомати, вуличні, антівандальні термінали та автомати, паркоматы, java програми для поповнення рахунку, pos термінали, windows термінали.
Про компанію Інтернет магазин Контактна інформація Наші партнери Новини компанії

Послуги Компанії

Процесінгова система «Unipay»
Платіжні термінали
Автоматизовані системи паркування
Автоматичні системи продажу квитків
Термінали для продажу води
Термінали для продажу товарів
Термінали для автоматичних мийок
Термінали продажу омивача автомобільного скла
Плати керування вендингових терміналів
Розроблення програмного забезпечення
Система лояльності клієнтів

Статті про Вендінг

Бізнес під ключ

Вакансії

Останні Новини

28.04.2016

Увага!

Зчитувач карток та ключів з чіпом Mifare.

11.11.2015

Увага!

Шановні власники вендінгового бізнесу, підготуйте свої периферійні пристрої до зими!!! Чистка купюроприймача (без заміни запасних частин), калібрація і тестування - у нас 100 грн. Також подбайте про підігрів і інші переферійні пристрої.

24.09.2015

Увага!

Додатковий сервіс для мийок самообслуговування Пилосос самообслуговування вже в продажу.

Всі новини

Публікації у пресі

Увага!

До кожного автомата можна добавити функцію поповнення мобільного рахунку.

 

Автоматизовані системи паркування

Досвід реалізації послуг паркування

На сьогодні в цілому світі існує проблема, що пов’язана інтенсивним рухом автомобілів, і використання паркоматів є її доцільним вирішенням. Завдяки паркоматам стає можливим протистояти безладному використанню автомобілів та інших видів транспорту, занадто довгому часу паркування та паркуванню на суспільних дорогах.

Коли водій зобов’язаний оплачувати використаний ним час паркування, тоді, як правило, збільшується кількість автомобілів, що можуть використовувати паркувальні місця, і зменшується кількість автомобілів, які шукають вільні місця для паркування. Завдяки цьому оптимізується кількість вільних паркувальних місць і підвищується ефективність щодо розміщення, що прибули одночасно.

Отже, належне управління паркуванням є важливою частиною впорядкування життя в центральних районах міста, покращення транспортної та екологічної ситуації, і є суттєвим чинником у модернізації міста.

В багатьох містах доходи від паркувальних послуг стимулюють інвестиції в приватний сектор і створюють широкі можливості для розвитку малих та середніх підприємств.

Організація паркування

На вулицях, де організовано управління паркуванням за допомогою паркоматів, один автомат зазвичай обслуговує від 12 до 25 місць (залежо від орієнтації паркувальних місць: "повздовжнє паркування", "паралельне паркування" або "паркувальні місця поза вулицею").

Після паркування автомобіля водій купує паркувальний талон в автоматі, вибирає тривалість паркування відповідно до налаштувань оператора автостоянки і отримує талон, на якому вказано дозволений час паркування.

Водій зобов’язаний розмістити талон так, щоб контролер зміг легко прочитати його зміст. Оскільки водію заборонено залишати свій автомобіль на паркувальному майданчику довше від вказаного часу, то контролер лише порівнює час дозволеного паркування та фактичний час.

Після цього він може залишити все без змін або виписати штрафну квитанцію (талон), блокувати чи евакуювати автомобіль.

Переваги паркоматів

Паркомати мають певні переваги перед збором коштів за паркування особою. Вони обслуговують більшу кількість паркувальних місць і підтримують більше функцій, що є важливим як для користувача, так і для оператора:

  • паркомати забезпечують сучасний і високотехнологічний підхід до управління паркуванням,
  • ймовірність зловживань скорочено до мінімуму,
  • тарифи можна легко змінювати та пристосовувати їх відповідно до вимог оператора,
  • система забезпечує збереження детальної статистики та збір інформації для оптимізації управління паркуванням і рухом,
  • паркомати можуть приймати (залежно від комплектації і налаштувань) купюри, монети, картки (наприклад, кредитні або спеціальні міські картки),
  • можливість використання безготівкових платежів (картки, мобільний телефон, Інтернет),
  • витрати на утримання паркомата є значно меншими, ніж у випадку звичайного обслуговування паркувального майданчика,
  • паркомати можуть працювати на внутрішньому акумуляторі протягом тижня,
  • підтримується багатомовність інтерфейсу паркомата (до 4-х мов),
  • можливим є додатковий дохід від реклами на паркоматах і паркувальних талонах,
  • колір паркомата можна змінити на замовлення,
Наша компанія обрала саме цей шлях, оскільки ця система забезпечує:
  • Найбільшу ефективність порівняно з іншими системами, такими, як лічильник часу стоянки автомобіля або платіжні картки з прошарком, що стирається.
  • Невеликі експлуатаційні витрати.
  • Завдяки централізованому збору даних оператор може легко і швидко отримати інформацію про ситуацію на паркувальному майданчику.
Залежно від способу організації паркування автомат може обслуговувати:
  • для повздовжнього паркування кількість автомобілів довжиною до 5м становить 20 одиниць.
  • для поперечного паркування кількість автомобілів може сягати 30-40 одиниць.
  • на автостоянках один паркомат здатний обслуговувати понад 50 автомобілів.
Паркомати спроможні забезпечити додаткові доходи:
  • вищий коефіцієнт використання (цілодобова робота);
  • ефективні засоби контролю та штрафів;
  • додаткові рекламні можливості.

Контроль та штрафи

Важливим чинником у сфері доходів та прибутку, без сумніву, є система контролю та штрафів. Зрозуміло, що при використанні паркоматів не всі водії будуть купувати паркувальні талони. Саме тому необхідним є постійний контроль. Якщо його організовано належним чином, тоді доходи від штрафних квитанцій будуть перевищувати доходи від паркувальних талонів.

Наприклад, у Гамбурзі в 2006 році дохід від паркувальних талонів з 3400 вуличних паркувальних місць склав 7,5 млн. євро. Оскільки контроль відбувався нерегулярно, тому лише невеликий відсоток водіїв дійсно оплачували паркування. Але у тому ж 2006 році доходи від штрафних квитанцій перевищили 20 млн. євро, тому втрати доходів від паркувальних талонів були компенсованими.

В Італії, незважаючи на існуюче безкоштовне паркування, було впроваджено систему паркоматів, що згодом довела свою ефективність. По-перше, за допомогою паркоматів та статистичних даних, отриманих із талонів, було доведено, що місто втрачає доходи від безкоштовного паркування. По-друге, багато водіїв забували отримати паркувальний талон чи не поверталися до свого автомобіля вчасно. У цьому випадку вони зобов’язані були заплатити штраф, завдяки чому система окупилась за декілька місяців.

У більшості країн використовуються штрафні квитанції, і місто успішно контролює оплату, хоча в деяких країнах операторам доводиться використовувати евакуатори (для прикладу, в Саудівській Аравії, Омані) або блокування (наприклад, у Лондоні, Болгарії). Але навіть при використанні таких засобів можна здійснювати ефективний контроль.

Варто знати, що в деяких містах системи паркоматів зустрічають різкий опір з боку населення. Для прикладу, у Мадриді влітку 2006-го року було встановлено паркомати, і мешканці почали протестувати та боротися проти них. Газети повідомляли, що протягом певного часу поліція мусила патрулювати на вулицях, щоб запобігти актам вандалізму щодо паркоматів.

Найкращим прикладом позитивної реакції є Мюнхен. Тут у новинах було оголошено, що скоро з’являться паркомати, які значно покращать ситуацію з паркуванням у житлових районах. Завдяки такому маркетинговому ходу досягнули взаєморозуміння.

Планування системи паркоматів

Планування системи паркоматів містить у собі не лише бізнес-план, комерційні аспекти та технічне планування, але й створення паркувальних майданчиків, розміщення паркоматів, структуру тарифів і концепцію паркування разом із відповідним маркетингом.

Система паркоматів підтримує концепції короткочасного, тривалого та спеціального паркування.
  • Довготривале паркування. Для прикладу, в житлових районах можна встановити визначені зони паркування і продавати довготермінові дозволи на паркування. Такий дозвіл можна прикріпляти до лобового скла автомобіля замість паркувального талона.
  • Середньотривале паркування. Разом з окремими дозволами на паркування і звичайним погодинним паркуванням паркомати продають середньотривалі (тижневі або місячні) паркувальні талони.
  • Спеціальне паркування. Часто для певних груп людей або транспортних засобів, таких, як інваліди, державні службовці, вантажні автомобілі або автобуси, потрібними є спеціальні паркувальні тарифи. Паркомат забезпечує вибір тарифу для цих груп і надає можливості щодо відповідного регулювання тарифів, при цьому в паркувальному талоні вказується відповідний тариф.

Інформаційна компанія

Інформаційну компанію слід розгорнути на таких засадах:
  • Житлові райони. Зазвичай тут спостерігається обмежена кількість місць для паркування, що особливо докучає мешканцям. Використання довгострокових (наприклад, річних) дозволів на паркування забезпечує їх активне розповсюдження серед мешканців. Оскільки інші водії повинні платити і паркуватися на визначений термін, для мешканців залишається більше місця.
  • Ділові райони міста. В цих районах ефект від періодичної зміни кількості автомобілів покращує бізнес-ситуацію в цілому і сприяє зросту доходів магазинів та підприємств у певному районі. Оскільки тепер автомобілі не паркуються на весь день, зменшується інтенсивність руху автомобілів, що належать людям, які тут працюють чи вчаться, і підтримується рух автомобілів, що забезпечує ділові операції та постачання товарів і послуг.

© УніПей. Вендінгові системи
   Всі права захищено

© Victoria