Українською

укр

Русский

рус

English

eng

Уніпей. Виготовлення, продаж паркоматів та платіжних терміналів. Розробка та супровід програмного забезпечення терміналів.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ВЕНДІНГОВІ СИСТЕМИ

Головна

Головна

Як нас знайти

Як нас знайти

Написати листа

Написати листа

Вхід для дилерів

Вхід для дилерів

Ми в Vkontakte Ми в Facebook Ми в Twitter Ми в Youtube

Технології Майбутнього
працюють на Вас

Компанія Уніпей - термінали для поповнення рахунку, автомати, вуличні, антівандальні термінали та автомати, паркоматы, java програми для поповнення рахунку, pos термінали, windows термінали.
Про компанію Інтернет магазин Контактна інформація Наші партнери Новини компанії

Послуги Компанії

Процесінгова система «Unipay»
Платіжні термінали
Автоматизовані системи паркування
Автоматичні системи продажу квитків
Термінали для продажу води
Термінали для продажу товарів
Термінали для автоматичних мийок
Термінали продажу омивача автомобільного скла
Плати керування вендингових терміналів
Розроблення програмного забезпечення
Система лояльності клієнтів

Статті про Вендінг

Бізнес під ключ

Вакансії

Останні Новини

28.04.2016

Увага!

Зчитувач карток та ключів з чіпом Mifare.

11.11.2015

Увага!

Шановні власники вендінгового бізнесу, підготуйте свої периферійні пристрої до зими!!! Чистка купюроприймача (без заміни запасних частин), калібрація і тестування - у нас 100 грн. Також подбайте про підігрів і інші переферійні пристрої.

24.09.2015

Увага!

Додатковий сервіс для мийок самообслуговування Пилосос самообслуговування вже в продажу.

Всі новини

Публікації у пресі

Увага!

До кожного автомата можна добавити функцію поповнення мобільного рахунку.

 

Повернутися до переліку статей

Перспективи розвитку продажу води з автоматів самообслуговування (акватерміналів)

  1. Поняття про вендінг та його історія.
  2. Аналіз ринку води в Україні.
  3. Оцінка конкурентоспроможності акватерміналів.
  4. Недоліки питтєвої води з водогону.
  5. Способи отримання чистої води.
  6. Принципи реалізації води за допомогою акватерміналів.
  7. Висновки.

 

1. Поняття про вендінг та його історія

Вендінг - реалізація товарів, послуг через автоматизоване обладнання. Історія вендінгу налічує сотні років, а перший спогад про "торговий автомат" зустрічаються у Герона Александрійського (І-е ст. н.е.). Але справжнього розвитку вендінг набув у минулому сторіччі, коли поява нових технологій дозволила спроектувати велику кількість найрізноманітніших автоматів з продажу незліченої кількості продуктів та послуг. Найбільшим споживачем вендінгу є Японія, наступне місце посідає Америка, на третьому місці - Европа. Український ринок вендінгу до недавнього часу був слабко виражений, але зараз він бурхливо розвивається - об'єм продукції та послуг, що реалізуються споживачам через торгові автомати подвоюється щороку.

 

2. Аналіз ринку води в Україні

Світовий ринок питної води налічує сторіччя, тоді як український ринок цього продукту є відносно молодим ринком - близько 11 років. Така історія ринку не заважає йому бути одним з найбільш динамічних за темпами зростання, що становить близько 20% на рік.

Від початку свого існування до недавнього часу ринок питної води в Україні істотних змін не мав. Основний вид продукції - бутильована очищена чи доочищена вода, що доставляється до офісу чи дому покупця. Компанії, що продають бутильовану воду, надають в оренду чи продають споживачам обладнання для споживання бутильованої води. З недавнього часу на ринку почали з'являтись компанії, що продають воду у тару клієнта - це кіоски з продажу води чи продаж безпосередньо з автоцистерн.

Отже, ринок питної води розділений на кілька сегментів, а саме - газована чи негазована вода у ємностях до 2-х літрів, негазована вода у ємностях 5, 6 та 10 літрів, негазована вода у ємностях 19,5 літра та продаж води у ємності покупця наливом з кіоску чи автоцистерни. Останній сегмент набуває популярності за рахунок того, що споживач сам визначає необхідну (чи фінансово можливу) кількість води.

Споживачі даного продукту не характеризуються якимись певними ознаками. Споживачем даного продукту є будь-який житель території на якій розташовано автомат з водою, та який використовує очищену воду для приготування їжі чи напоїв. Спостерігаючи за існуючими пунктами продажу води (автоцистерною чи кіоском) можна зробити припущення, що приблизно 30% населення купує воду для приготування їжі. У споживачів цього виду продукції є основна потреба - придбання чистої, природної води неподалік від місця проживання, оскільки транспортування потрібної кількості води на далекі відстані є достатньо обтяжливим.

 

3. Оцінка конкурентоспроможності акватерміналів

Основними конкурентами акватерміналів є компанії, що здійснюють продаж води з автоцистерн чи кіосків. Але жодна з цих компаній не забезпечує покриття цілого міста. Доставка води здійснюється один-два рази на тиждень у визначені години. Такий графік доставки води приводить до того, що реальними клієнтами є лише ті люди, які у даний час перебувають вдома, а це достатньо мала кількість у порівнянні з загальною кількістю потенційних клієнтів.

Внаслідок обмеженості часу перебування пересувних точок продажу в конкретному місці та використання робочого часу, 80% потенційних клієнтів не мають можливості придбати цей товар, тому можна сказати, що даний ринок практично незаповнений, і тому використання у якості точки продажу стаціонарного автомату забезпечить наповнення ринку саме продукцією що пропонує акватермінал, оскільки 80% споживачів перебувають вдома в неробочий час і матимуть змогу придбати потрібну їм кількість води.

Головною перевагою продажу через акватермінал є робота автомату 24/7, що дає клієнту впевненість у тому, що він зможе у будь-який час придбати необхідну кількість води, а не робити запаси тому що точка продажу буває раз чи два на тиждень. Компанія "Уніпей" може запропонувати клієнту акватермінали, в яких реалізовано додатковий вид послуг, що хоч і не пов'язаний з водою, але є такий же необхідний - поповнення рахунків операторів мобільного зв'язку [2]. Ні першого ні другого конкуренти запропонувати не можуть. Важливою складовою бізнесу з допомогою акватерміналів є система моніторингу та білінгу, яка дозволяє збільшити дохідність на 30%.

 

4. Недоліки питтєвої води з водогону

Для очистки та знезараження від хвороботворних бактерій підприємства водопостачання використовують хлор. Сам по собі хлор небезпечний - його під час Першої світової війни застосовували як отруйний газ. Взаємодіючи з різними органічними сполуками хлор утворює багато хлорорганічних сполук, в тому числі і діоксини, які по своїх характеристиках є канцерогенними та патогенними. На даний час відомо, що багато ракових захворювань виникають внаслідок вживання хлорованої води [1]. У більшості міст України водогони та водоочисні споруди віджили свій вік і працюють з великим перенавантаженням. Вміст різних органічних сполук у нашій воді часто перевищує допустимі норми. Через це у такій воді виникає надмірна кількість хлорорганічних сполук. Стандарти, якими користуються санстанції при визначенні якості води, були створені у 1980-х роках і давно вже застаріли. Згідно інформації директора інституту колоїдної хімії імені А.В. Уманського Владислава Гончарука, якщо зараз впровадити нові стандарти чистоти питної води - то всі водоканали на Україні доведеться закрити. Однак директор Львівводоканалу п. Мирослав Заплатинський переконаний, що дані показники мають швидше негативні естетичні наслідки, а не шкідливість. Також він повідомив, що 10% львів'ян п'ють воду з підвищеним вмістом заліза і 40% з підвищеною жорсткістю. І на його думку вода у Львові по якості є кращою порівняно з іншими регіонами України.

 

5. Способи отримання чистої води

Існує декілька основних способів отримання чистої води: механічна фільтрація, хімічна фільтрація, осмотична фільтрація (мікрофільтрація, ультрафільтрація та зворотній осмос). Сучасні очисні системи комбінують в собі ці методи фільтрації. Механічна фільтрація очищає воду від домішок, видимих неозброєним оком чи під оптичним мікроскопом, хімічна фільтрація призначена для осадження різних солей та газів, розчинених у воді, осмотична фільтрація (зворотній осмос) призначена для видалення з води розчинених солей та сполук, які неможливо видалити попередніми ступенями очистки. Після використання зворотнього осмосу вода стає повністю знесоленою, і для подальшого вживання її потрібно штучно мінералізувати. Отримана таким чином вода є придатною до використання, але не має права називатись природною. Природною може називатись вода, яка має відповідні фізико-хімічні показники без застосування хімічної чи осмотичної очистки. Якісна вода - це столова вода, із низьким рівнем мінералізації (0,1-0,3 г/л), що дозволяє пити її щоденно, без жодних обмежень. Вода, яка добре збалансована від природи по мінеральному складу не потребує штучної технологічної обробки.

 

6. Принципи реалізації води за допомогою акватерміналів

Детальні алгоритми роботи акватерміналів різних виробник відрізняються один від одного, але загалом акватермінал працює наступним чином: отримавши від покупця гроші вираховує об'єм води згідно ціни, встановленої власником акватерміналу, дозволяє відкрити дверцята, що захищають пристрій подачі води (якщо такі передбачені виробником акватерміналу) та очікує від покупця команди розпочати видачу води (кнопка "Пуск"). Якщо покупець замовив великий об'єм води, то наступає момент, коли потрібно замініти тару. Для цього в акватерміналі [2] передбачено призупинення видачі води (кнопка "Стоп" чи "Пауза"). Після заміни тари на порожню покупець продовжує видачу води, натиснувши кнопку "Старт". Для випадків, коли покупець вніс забагато грошей (купюра більшого номіналу чи невірно порахований об'єм тари), існують механізми видачі здачі у вигляді монет чи авансового зарахування коштів для подальшого використання при наступних купівлях. У цьому випадку покупцю видруковується чек з цифровим кодом, який може бути використаний у будь-якому акватерміналі в межах однієї мережі акватерміналів. Також виробники акватерміналів передбачають обмеження одноразової видачі води у випадку, коли у ємності терміналу залишається менше порогового значення. Наприклад у акватерміналі встановлено порогове значення 200 літрів і ліміт 10 літрів, це означає, що при залишку води менше ніж 200 літрів, акватермінал не видаватиме більше ніж 10 літрів за одну покупку. Існують термінали, які поєднують в собі кілька функцій, наприклад реалізація води та поповнення рахунків мобільних телефонів, реалізація дрібної тари для води (пляшки 0.5л, 1л).

 

7. Висновки

Експерименти та експлуатація акватерміналів показали, що окупність акватерміналу становить від 1 до 2 років в залежності від місця розташування. Крім того, продаж води має соціальний аспект, оскільки від якості води залежить здоров'я людей. Передбачається, що спочатку у великих містах з'являються і з'являтимуться мережі таких автоматів, а згодом і в малих містах, де є проблеми з питною водою. Компанії, які встигнуть зарекомендують себе як надійного постачальника якісної води, матимуть чи не найбільшу аудиторію покупців.

  1. Західна інформаційна корпорація.
  2. http://www.unipay.ua/9-water.php

 

Андрій Сало, Олег Кравець, Адріана Кравець

© УніПей. Вендінгові системи
   Всі права захищено

© Victoria