Загальна інформація

Процесінгова система UniРay (ПС UniРay) призначена обробляти запити від платіжних терміналів UniРay, а також від терміналів інших виробників. Вона забезпечує безперебійність роботи та високу швидкість оброблення транзакцій. ПС UniРay у режимі реального часу обробляє великі потоки інформації і стабільно працює з великою кількістю платіжних терміналів. У режимі online можна поповнити рахунок мобільного телефону, оплатити за Інтернет чи послугу паркування тощо. На рисунку зображено повний цикл роботи процесінгової системи: від клієнтської частини (платіжного термінала) до серверної частини платіжної системи, а далі до операторів мобільного зв’язку. Кінцевий користувач здійснює та оплачує замовлення на платіжному терміналі. Термінал за допомогою GPRS зв’язку передає дані про замовлення до сервера, де замовлення обліковується та виконується. Термінал також постійно передає до сервера інформацію про свій стан. Якщо надходить інформація про несправність, то сервер автоматично надсилає SMS повідомлення до техпрацівника, що відповідає за цей термінал. Однією зі складових частин системи є служба підтримки власників та користувачів терміналів.

0-1
Технічна інформація
Серверна частина складається з кількох серверів та бази даних. Кожен із серверів виконує свою особливу функцію:
  • MainServer (Основний сервер) забезпечує підтримку платіжних терміналів, роботу з базою даних, виконання транзакцій. Основний сервер має додатково робочу копію, яка автоматично активується у разі проблем з основною копією.
  • Modems Server (Сервер для роботи з модемами) забезпечує роботу з GSM модемами.
  • SMS Messanger (Автоматичний відправник SMS повідомлень) виконує функцію відправлення SMS-повідомлень користувачам терміналів та техпрацівникам.
  • Система автоматичної генерації звітів обліковує та відображає фінансову інформацію клієнтів через Інтернет.
  • Сервер бази даних та резервний сервер бази даних забезпечують потрібну функціональність та надійність збереження інформації під час роботи системи.

Усі зовнішні канали зв’язку (термінал – сервер, сервер – платіжна система) використовують шифрування. Для моніторингу та слідкування за роботою системи розроблено програмні засоби, що автоматично відслідковують роботу системи та повідомляють про аварійні ситуації. Доступ до Інтернету забезпечують два канали від двох різних Інтернет-провайдерів. Електричне живлення системи забезпечують два незалежні канали, а для резерву існує портативна електростанція.

Система моніторингу та білінгу

Одним із відгалужень індустрії торгових терміналів є їхнє обслуговування. Невчасне обслуговування або вихід із ладу термінала обертається втратами можливого заробітку. Щоб вирішити цю проблему, ТМ UniРay розробила систему моніторингу та білінгу торгових терміналів.

3-1

Постійний моніторинг автомата дозволяє звести час простоювання автомата до мінімуму або навіть уникнути цього. Це є можливим завдяки вчасному обслуговуванню автомата та інформації, що надходить від системи моніторингу. Система моніторингу спрощує формування статистики терміналом щодо продажу товарів, а власник може дізнатися про факт продажу в реальному масштабі часу. На сервері ця інформація обробляється і формується як аналітичний звіт, що значно спрощує менеджмент торгових терміналів.

- передача на сервер повідомлення про продаж товару (код товару, ціна товару, дата та час продажу);

- передача на сервер даних про кількість грошей у платіжній системі автомата (кількість монет, кількість банкнот).

- передача до сервера попереджень (про закінчення інгридієнтів, про відсутність решти, про заповнення грошових камер, про закінчення паперу, про роботу термінала на акумуляторі);

- передача до сервера кодів помилок, виявлених при роботі автомата;

- діагностика стану автомата та передача на сервер повідомлення про збій;

- перевірка зв’язку з автоматом.

використовуючи систему, оператор може задати певні параметри для автомата (наприклад, змінити ціну товару, додати новий товар, увімкнути/вимкнути термінал, змінити адресу термінала).
Розроблена система – це програмно–апаратний комплекс. Він складається з плати моніторингу, серверної частини та клієнтської програми. Плата моніторингу складається з модуля узгодження з апаратурою автомата, а також з GPRS-модема, який дозволяє передавати дані до сервера для їх подальшої обробки. У клієнтській програмі візуально відображається стан терміналів та генеруються певні звіти. Додатково можна переглянути звіти через web – сторінку. Цю систему успішно реалізовано і протестовано на наших терміналах та паркоматах. Існує можливість адаптації системи до будь-яких торгових автоматів. Система окуповує витрати за кілька місяців.

Адаптація системи під замовника

У структурі нашої компанії є відділ інформаційних технологій та розробки, який складається з висококваліфікованих працівників. Фахівці відділу спроможні пристосувати всю продукцію, що продає наша компанія, до побажань клієнта. Наприклад, додавати нові функціональні можливості, змінювати форму, розміри та комплектацію наших автоматів. За бажанням клієнтів ми можемо виконати нові розроблення в галузі вендінгових систем.

Контактна інформація

Львів, вул. Угорська, 14

+38 (067) 670-27-00

Email: unipay.ua@gmail.com

Слідкуйте у

Напишіть нам

4990,4901,4968,4976,4964,4972,4975,4901,4925,4901,4984,4977,4972,4979,4964,4988,4913,4984,4964,4931,4970,4976,4964,4972,4975,4913,4966,4978,4976,4901,4911,4901,4982,4984,4965,4973,4968,4966,4983,4901,4925,4901,4934,4978,4977,4983,4964,4966,4983,4899,4937,4978,4981,4976,4901,4992
log

ТОВ «Інтелектуальні Вендінгові Системи». ТМ UniPay - це компанія, яка успішно реалізує вендінгові технології з 2008 року.